bogdan Klecha

Ireneusz Górecki coaching

BOGDAN KLECHA

Posiada 14-letnie doświadczenie menedżerskie, zdobyte w firmach branży farmaceutycznej, spożywczej i fotograficznej) oraz 12-letnie doświadczenie trenerskie. Dzięki 14 letniemu doświadczeniu w branży farmaceutycznej i doświadczeniu w prowadzeniu własnych aptek (14 lat) specjalizuje się w szkoleniach na tym rynku. 

Doświadczenia trenerskie i coachingowe zdobywał w projektach realizowanych dla czołowych firm sektora FMCG, farmaceutycznego, telekomunikacyjnego, ubezpieczeniowego, budowlanego, szkolnictwa i innych. Prowadzi szkolenia m.in. z zakresu: technik sprzedaży i obsługi klienta, negocjacji, coachingu, komunikacji interpersonalnej, zarządzania zespołem, asertywności, zarządzania sobą w czasie oraz inne treningi tworzone na zamówienie klientów. Szkolenia realizuje na różnych poziomach zaawansowania dopasowując je do oczekiwań i możliwości grupy. 

Prowadzi indywidualne sesje coachingowe dla pracowników na różnych szczeblach organizacji.  Jako  Manager  i Konsultant uczestniczył i prowadził procesy rekrutacyjne dla Klientów na stanowiska Przedstawicielskie i Managerskie. Realizował projekty AC/DC dla topowych firm FMCG (m i.n.Unilever)

DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE

  • Konsultant i Trener Vinson Development
  • Konsultant i trener Hoffman Doradztwo Szkolenia
  • Konsultant i trener GB Resources Polska
  • Dystrykt Sales Manager w firmie UCB Pharma Sp. z o.o. pracując jako DSM był odpowiedzialny za szkolenia i wdrażanie standardów wizyt współpracując z Merciuri Internacional, Benefactor, Hoffman Consulting i GB Resources Polska
  • Medical Representative
  • Key Account Manager, Balhsen 
  • Kierownik ds. sprzedaży w Foto World przedstawiciel firmy Kodak w Polsce


Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
wydział Biologii

SPECJALIZUJE SIĘ W PROJEKTACH I SZKOLENIACH:

  • Standardów wizyty promocyjnej RX
  • Standardów wizyty aptecznej
  • Technik sprzedaży
  • Zarządzanie Zespołem
  • Telesprzedaż
  • Standardy sprzedaży B2B i B2C
  • Coachingu
  • Obsługi klienta
  • Efektywność biznesowa
  • Negocjacji
  • Zarządzania sobą w czasie
  • Zarządzaniu przez cele (MbO)